Isnin, 2 Mac 2009

damn! no 2

damn..
pg2 lg gua da kena kejut.. tah sape kejut gua mula2 xtau.. dgr suara pelat semcm.. tp gua rase gua kenal..
mula2 gua buat xtau je.. jam baru kul 9pg.. pukul 6.3o td gua da bangun tp asal lak ade org nak kejut lg! ah tensen gua. rase cam nk seret je kaki kucai! tiba2 gua rase kaki ngn tangan gua kene tarik..
eh ade bape org sebenarnye kejut gua ni? gua buka mata pelan2 mana tau tah jembalang tanah mana yg saja tarik nk menyamar jd mak gua.. gua tengok rupenya anak pakcik gua yg baru umur 4 tahun setengah kejut gua. ah sudah.. nk xnak gua kena bangun.. da 3 bulan lebih rasenya gua x jumpe dua beradik kembar ni.. dah besar rupanye! hehe.. gua dgn x basuh muka nk xnak terpaksa buat muka kool layan mereka.. padahal hati sebal semacam.. hahahaha.. ah arini gua terpaksa la bangun awal.. ngantuknye mata! oh.. gua menguap! tp gua yakin pg esok pasti mereka dtg lg.. "jumpa esok ye anak2.. abang nk smbung tido kejap.. len kali ajak ayah dtg ptg2 sikit" hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan