Isnin, 23 Februari 2009

another nightmare!

fuh! cuaca ptg td memang panas x ingat. gua tido pun bole dapat mcam2 mimpi. petang tadi gua tido kat lantai je.. x boleh blah.. panas sangat.. gua angkat tilam letak kat lantai pasang mp3 layan mata sejam dua.. tp gua asik tersedar dari tidur sebab gua rasa badan gua kejap panas kejap sejuk.. mimpi gua pun asik berubah-ubah... damn.. baru dapat mimpi kool tiba2 gua tersedar, tp bila mimpi buruk gua rasa panjang je..x abis2... xper.. layankan je.. tp gua sedar ptg td tilam gua basah! damn! sialan gua kencing atas tilam ape? gua rasa masa tido gua xder la mimpi nk kena makan harimau! peh klw betul malu siak gua.. serabut gak pale otak.. hahaha.. gua bangun pelan2 mcm xder paper yang berlaku.. gua check tilam.. bau tilam biasa2 je.. tilam basah kat bahagian atas je.. gua bingung seketika... .. gua senyap..
tiba2 member gua bukak pintu bilik pelan2.. gua buat muka cover.. pastu member gua senyum tersipu-sipu. oh man wtf? xkan dy tau?? damn! gua buat muka tebal je.. gua tengok kat tangan member gua ade kain towel.. ah sudah.. xkan dy tau sampai siap bawakkan kain nak lapkan! tiba2 dy campak towel kat gua then cakap sori.. eehh.. gua semakin pelik.. gua saje2 je tanye "nak buat ape towel ni?" dy senyum lg.. pastu cakap " weh sori la, td gua tertumpahkan air.. aku xsempat lap air dah meresap kat tilam kaw kot". gua senyap.. pikir jap.. pastu gua senyum...
celaka nye dak.. upenye dy tumpahkan air 100 plus gua dekat setengah botol besar... gua da seriau ingatkan gua kencing mase tido la.. gua bangun cepat2 amiik kain terus lap sambil tersenyum sendirian.. tilam tu member gua jemurkan coz klw org tnye asal jemur tilam biar dy jer yg jawab.. hahahaha.. ptg tu gua asik tersenyum sendirian.. hehehehehehehe..
memang mimpi ngeri!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan