Selasa, 10 Februari 2009

kemarau menyebabkan ikan keli mati

Aduh peningye kepala.. gua baru bangun tido.. kat alor star tgh musim panas. tapi gua xambil la suhu bape? tp gua rase mau dekat 40 darjah celsius kot.. tah gua men agak je.. gua rase cam duk kat gurun plak(bukan gurun kedah!). silap hari bulan klw gua xjaga pengambilan air dlm badan gua rase gua bole admit wad sebab dehydration kot. dah la baju gua banyak giler kaler hitam! memang terbaik.. pasni gua nk cari baju kaler lain lah.
Hari2 gua semakin bz dan terus bz.. Damn! gua masuk keje kul 7pg balik kul 2ptg n the rest adalah masa untuk tido! hahaha.. Adakah kehidupan gua xnormal? Adakah masa2 gua diambil untuk bekerja? ah gua x peduli semua tu.. asalkan gua masih bole steady lepak2, chill out ngan member, lepak mapley n etc gua rasa gua xperlu ambil hidup gua balik kot... zaman ni semuanya perlu duit! memang celaka! gua rase cam nk letop je bank2 yg ade kat my ni! gua nk update blog dengan kerap pun xmampu...

jumpa nanti!




senarai putar balik masa kemarau:
-masih lagi pisschrist
-demon system 13-kill by the kid mp3
-onani mp3
-underattack-4 way split cd
-phobia mp3
-radio2an
-rock kapak mp3
-darah merah likat
-C.B.D yg gore(hematuria)
-wan soya sebelah masjid sultanah bahiyah
-nasi+ikan keli=awesome
-mak gua kol tanye sihat ke?
-menunggu baju

1 ulasan: