Ahad, 22 Februari 2009

I Miss U!

Ah lepaknye badan... ari2 gua rasa penat... gua xtau pasal ape sebenarnya? ke gua dah terlalu tua? xpun gua rasa gua xcikup glukose dlm badan kot? tah.. pas balik keje kompem gua akan terlelap dan mengabaikan segala bentuk panggilan sama ade dari h/p atau pun panggilan dr kawan2 ajak p makan... sori geng.. gua nak amik masa gua gak! lu pun faham kan?

semakin hari semakin gua mendekati cuti mid sem.. gua x sabar.. lama x balik kg rasenye... gua xtau kucing kat umah gua dah bertmbah banyak ke belum? tah ade bape ribu ekor tah sekarang ni... tah ingat lg x dyorg kat gua? silap2 sume dah lupe kat gua.. nt time gua balik sape nak teman gua tido? harap2 dyorg sume x lupe kat gua! hahahaha... gua rindu dyorg la! parents gua? of coz la... gua xtau la klw lu xder hati dan perasaan?

minggu ni minggu last gua keje kat emrgency department HSB.. damn gua rasa singkat gila! banyak lg benda gua nk kena belajar kat sana.. gau rasa sebulan macam x cukup la.. gua xkisah sangat setakat keje balik lewat asalkan bnyak benda gua dpt belajar dan praktikkan. yg penting banyak kerja2 gore yg gua dah buat.. hehehehe... tim lu nak gua jaitkan kepala lu x? klw nak miskol gua.. hahahaha

Semakin hari gua rasa gua sudah semakin serius.. gua da kurang buat joke ngan member2 gua.. bukan gua x suke.. tp gua malas la.. lu ade idea ke ape nak buat??

3 ulasan: