Rabu, 28 Januari 2009

Hari kelam kelibut & mari bertumbuk!

semalam gua memang kusut giler..
gua balik dr kelas dalam pukul 2pm, gua terus baring sambil layan mp3.. petang gua nk kena print poster lg.. esok pg2 da nk kena hantar. gua xplan langsung nk tido. just nk rehat2 je.. member grup gua sume da plan nk g print same2..

gua tertido.. sedar2 da pukul 6ptg.. fuck!damn! shit! gua g bilik member2 sume da xder... gua menyumpah sendirian.. "mane g budak2 ni? janji nk print sama2.. sial!". gua kol.. dyorg sume ade kat ct plaza a.star.. lepak biliion men tenet.. sana ade wifi free! fuck skali lg.. janji tinggal janji.. bukan nk kejut!
rupanye bkn gua sorg kena tinggal.. ada lg sorg member pun kena sama.. pergh... gua agak menyirap tp masih under control.. gua tengok member gua yg sorang tu nmpak kool.. tp gua tau dy pun panas je.. ok xper.. gua pun touch up sikit poster kasi nmpak cun.. mlm nt bole g print.. tiba2 dekat2 kol 8 member gua kol.. cakap dy da usha kedai2 yg bole print sekitar alor star, tp xder yg boleh... dyorg suma balik kolej n cakap kat kolej ade sorg mamat bwk printer.. dy duk bilik atas. ok.. gua kembali kool.. gua tunggu member gua tgh edit sikit2 dy nyer poster... gua dpt kol lg skali(org yg sama kol gua td) dy suruh cepat.. ink printer da nak abis.. dyorg sume tunggu kat parkir motor, nk g laminate plak... gua cakap ok.. gua naik atas nk print.. tp ink da abis.. xper santai.. gua tengok dak2 yg janji tgu kat parkir tp da xder.. fuck! one more time! gua lincah g pinjam motor, runner berdua ngan member gua cari kedai print.. akhirya syukur gua dpt jumpe kedai yg boleh print..
gua balik kat kolej dlm keadaan bengang.. member gua pun sama.. tp gua x berdendam..
santai saje.. gua anggap ade error dlm komunikasi dan kesefahaman..

kesimpulan ; jgn berjanji! sangat senang bukan? disakiti sangat sakit!
emo? pegi jahanam! gua pun manusia!
mood : grindcore, santai....

kawan tetap kawan! hehehehehe..

5 ulasan:

  1. janji diana?janji setan?janji huzadah?? :P

    BalasPadam
  2. berjanji x semudah menunaikan kan!;)

    btw nice blog! penceritaan yg sgt sempoi.suke2!!heee ;p

    BalasPadam
  3. aainachentak : jangan mudah berjanji dan percaya pada janji semudahnya! mudah bukan? =P

    BalasPadam