Khamis, 22 Januari 2009

Cuti itu kadangkala sangat celaka!





Esok aku start cuti! dapat cuti dalam 5 hari kot.. tah? gua xamik port sangat pasal cuti! Selalu bila dengar cuti gua nye spirit memuncak ke paras xnormal. tp kali ni tak sama. memang sangat celaka waktu cuti duit ditahap menyebalkan! fuck.. duit gua xmasuk lg. sial! gua baru plan nak jalan penang bole tengok P.O.H skali. tp.... gua rasa cuti xbermakna langsung! nak sambut chinese new year pun semangat... tp kesian lg kat palestin tu.. gua just depress sikit je..






Gua terpaksa tukar plan. Cuti ni duk bilik layan movie sampai lebam, tadi gua baru layan citer perempuan pontianak dan dot..dot..dot..


tah apenye movie ni? gua men sebat je.. seblm ni gua penah tengok rasenye.. tp x ingat bila..


cita seram yg xkan menyeramkan, merapik jauh, kadang kelakar kadang2 langsung xlawak.. sekadar mengisi masa ok kot.. gua xsyorkan untuk lu org layan.. tp klw rasa nk layan ape ade hal.. hahaha ok..

gua nak layan movie lain...
selamat pagi!


jumpa di mana2 nt ya!

4 ulasan: