Sabtu, 17 Januari 2009

cuti sebentar

damn! tu je ayat yang paling sesuai saat cuti2 ringkas kalau xder sebarang aktiviti nak buat. Hari2 penuh kebosanan di tahap melampau yang sangat keterlaluan melebihi semangat membunuh yang meluap-luap. haha.. ape ni? ini adalah akibat kebosan teratas kot. pergi mati!

Aku xtau apa akan berlaku di hari-hari mendatang dan kalau aku tahu buat ape aku cakap xtau? saat kewangan yang merudum sama seperti gugurnya bom bertubu-tubi dari pesawat perang! lebih kuarang begitulah tahap kelajuan duit yg digunakan, kadangkala mengusutkan tahap normal kewarasan otak kamu. kamu x percaya?? hahaha.. mungkin kamu banyak duit!
Aku memang suke merapik dan bertambah merapik bila dapat kawan yang ultra merapik. Damn! bahagianya rasa. seperti semua vinyl timmy itu aku yg punya! hahaha..

Td gua(tukar kata gnti diri) ikut kawan2 g mancing kat taman belakang pekan rabu.. tp still rase bosan.

bertambah bosan bila kene duduk kat wad psy tanpa melakukan sebrang aktiviti yg best!xper.. santai saje..
bertemu nt ya!

senarai putarhari ini:
-punk is love-pisschrist
-stay-estrella
-maharani-decma n the have could been
-secret seven take it back cd

Tiada ulasan:

Catat Ulasan