Selasa, 27 Januari 2009

mimpimimpimimpimimpi!

Oleh kerana malam td gua tido nyenyak gila, so gua dapat mimpi yg....??

gua mimpi kat belakang uma gua ade ular bertapa sebesar pohon kelapa! member gua cakap ade org nak pinang! jadah dy org nak pinang. setau gua itu klw kena patuk ular! cis, buat kepala tau plak! gua anggap mimpi hanye mimpi, reliti tetap realiti.. tah?? malas gua nk amik tau.. janji klw lu dah xtau jangan buat kepala tau! itu memadai.. mudah bukan??
eh lu kan takut ular? asal tiba2 suke tengok pic ni??
menarik bukan?

8 ulasan:

  1. he3 mimpi itu main setan huzaifah! ;)

    BalasPadam
  2. puteri kartikah : sengal2 yang normal je.. haha


    shahrul azry : wtf!?

    BalasPadam
  3. Huzaifa Zahri : lu mesti horny tengok pic ni!
    klw aheng lg lah! besar bukan?

    BalasPadam
  4. aku biase2 je..
    ah heng gua x tau..:P

    BalasPadam
  5. Petua: kalau nak komen banyak, letak gamba awek tetek besar. :)

    BalasPadam
  6. Huzaifa Zahri : aheng pasti suke! :p

    Jimbo : hehe..tertarik gak nampaknye..
    misi hampir berjaya. :P

    BalasPadam