Sabtu, 17 Januari 2009

selamat dtg!

Wah, akhirnya kau sudah punyai blog sendiri! sebelum ni aku cuma baca blog kawan saja. Tak sangka tiba2 aku teringin nak buat blog sendiri. haha. Tiada apa istimewanya blog aku ni. Aku sebenarya xnak meletakkan sebarang paksaan pada diri aku untuk terus meng`update' blog ni. Ikut pada tahap kesibukan semasa. Aku tidak memberikan sebarang komitmen untuk terus menulis dalam blog ni. Cuma aku berharap aku akan terus rajin up-date, itu memadai.

Nampaknya aku masih tidak tahu nak menggunakan kata ganti diri yang mana satu? Tapi aku lebih selesa macam ni. haha.. Ah lupakan tentang itu. berikutan intro aku yang terdahuluyang aku rase cam sampah, so aku rase ini adalah kesinambungan daripada intro aku yang terdahulu! yeah! selamat membaca(ade ke org bace?)

Oke, aku buat blog ni pun memang tak tau sebab ape dan mungkin ianye adalah suka semata2 dan dapat menulis ape yang aku suka, daripada duduk termenung berangan korek idung dan pusat! hari2 ceria aku mungkin dapat dikongsikan dalam blog ini, oh ya tidak lupa juga cerita duka lara, manjalara, layar lara, anak dara dan sebagainya mungkin akan ditulis juga dan aku peduli apa!?

Konsep
Ape ni? nak ade blog pun kene ade konsep gak ke? Ah aku xkesah semua itu dan aku xnak langsung meletakkan sebarang konsep dalam penulisan blog poyo ni! ianya bersifat neutral dengan nilai pH?? berapa ya? kamu semestinya tahu? hehehehe. aku lebih suka kepada bentuk humour bangang yang tidak melampau dan tulisan yang santai dan ringan.

Aku harap hari2 mendatang aku dipenuhi kerajinan tahap membunuh kerana sebelum ni aku memang malas tahap super power violence! ayuh mari ramai2 jadi rajin, klw nampak aku malas kenapa tidak kamu sepak saja bontot aku dan berkata bukan aku yang sepak! fuck you! hahahaha.. ops.. adakah ini ayat carutan pertama dalam penulisan blog aku? haha..
harap lepas ini lebih banyak carutan yang menggambarkan ekpresi dalam hati dari terus pendam sampai mati bastard!

Oke xnak cakap banyak la(aku menaip la siak) masuk, bace dan kalau jari jemari sudah tidak tertahan gatal turunkan saja sedikit nukilan(komen) ya! aku sudi lawan servis balik. hahahaha

2 ulasan:

  1. encek almie sudah berblogging!
    jangan lupa untuk keep in touch ok

    BalasPadam
  2. hehehe..
    mari2 kita beronggeng se das dua!

    BalasPadam