Isnin, 26 Januari 2009

Ubat untuk tido!

Malam td agak sukar untuk gua melelapkan mata... gua tak tau sebab ape?? asal gua baring idung gua sumbat.. gua pun naik rimas! menyampah pun ade! gau g bilik sebelah nak cari ubat...

gua jumpa actifed... ubat ni memang gua suka... klw da kena pasti tumbang! gua pernah kena time gua nak exam mase sem 2 dulu.. memang power! sampaikan gua x boleh nk study overnite.. baru makan dlm 10 min kepala da rasa berat semcam.. so malam td tanpa bnyak cakap gua terlena..... ah selesanya bangun lewat waktu cuti....




P/s: adakah ini namanya drug abuse?

gua x addict pun...

mati lah!
selamat mencuba resepi kejayaan!

4 ulasan:

  1. amekkan gua ubat mp5..
    dengar cite utk khayal2 best ;)

    BalasPadam
  2. memang pure abis ubt tu.. tp rare! klw g pasar mlm ade jual kot..
    try r tanye.

    BalasPadam
  3. x pe. menggunakan & menagih itu hal berbeza. aku yakin ko guna ja kan.

    BalasPadam
  4. blitzizni: ya! tiada salah guna ubat nampaknya disini.. hehehe... semunya ditahap yg ok.. haha

    BalasPadam