Isnin, 26 Januari 2009

Makan Free dan abang smart bju uniform biru yang agak ok kot?

Semalam gua makan free.. ade kenduri kat wad. so gua dijemput.. klw org tanye kenduri ape, gua main hentam cakap kenduri doa selamat.. gua dtg ngan enam org jahanam rakan2 yg sedang ketandusan makanan di kolej! hahaha

Gua memang tgh agak sangkak, tiba2 je ade org jemput. so gua dtg je n gua makan agak bnyak malam tu... hehehe.... alasan gua makan bnyak sebab gua nak kenyang sampai ari esok.. so secara automaticnya gua dpt save untuk esok! hehe.. keji?? gua peduli ape!

esok mye bila gua bangun pg gua da rasa lapar balik. sial! ape x cukup ke gua melantak malam semalam????? hehehe..
gua bngun mandi, basuh baju, lek2 layan mp3.. tgh hari baru gua makan.... gua bajet nk makan ngan shahab perdana.. kat alor star kat situ lah antara tempat makan paling murah n sedap.. gua gerak naik kete ngan tiga lg kawan yg da lapar? kot?
sampai kat shahab, fuck! kedai tutup plak..

maka, bergerak ka 4 org sahabat ke venue yg lain iaitu di bangunan peruda kat angan star prade.. so member gua nk men shortcut.. masuk kat jln belakang menara.. bru je masuk kat depan tu ada plak sebiji keta peronda polis. hahahaha.. sungguh celaka dan bad luck! member gua masuk ikut jln yg salah! no entry! hahaha.. polis pun blok kete mcm dlm cerita gerak khas la plak.. so member gua kluar kete ngan muka sehabis kesian.... plate kete no johor.. member gua pun goreng2 cerita skit.. dan akhirnya kami dilepaskan... syukur bukan? then kami suma p makan tanpa rasa ape2..

p/s: gua rasa gua cam da mengarut..
bye2.. gua da lapor ni!

2 ulasan: